קורס שיווק דיגיטלי בשילוב כלי AI
ללמוד 3 מקצועות דיגיטליים במסלול הכשרה אחד
ולהיות מאסטר בשיווק ופרסום דיגיטלי
ללמוד ע”ח הפיקדון
הקורס מוכר ע"י מוסדות המדינה וניתן לשלם עם הפיקדון הצבאי
התחייבות לעבודה לבוגרים
אנחנו מתחייבים לעבודה לבוגרים שעברו את דרישות המסלול
ללמוד בראש שקט
מגוון אפשרויות שכ"ל ייחודיות עם פריסה נוחה של עד 60 תשלומים
ללא סיכון כספי
שלב מיון הנותן טעימה מהתחום ללא סיכון כספי
הצלחה בינלאומית
וותק וניסיון של מעל 25 שנה בהכשרות להייטק בישראל ובעולם עם מעל ל-12,260 סטודנטים פעילים בשנה
המסע לעולם השיווק הדיגיטלי מתחיל כאן
HackerU – ה'חממה' (Techcelerator) להכשרת דור העתיד של תעשיית ההייטק גאה להציג את המסלול המתקדם, המקצועי, המקיף והעדכני ביותר ללימודי שיווק דיגיטלי - תחום תחרותי עם טכנולוגיות מתקדמות ביותר ודרישה לכוח אדם איכותי, מיומן ומקצועי. קורס שיווק דיגיטלי ב-HackerU משלב בתוכו את כל ההיבטים של עולמות השיווק בדיגיטל: PPC (קידום ממומן), SEO (קידום אורגני) וניהול מדיה חברתית (סושיאל מדיה), כך שבסיומו תוכלו להשתלב במגוון רחב של תפקידים בתעשיית ההייטק ובתעשייה המסורתית. הקורס מהווה הכנה למבחני ההסמכה הרשמיים של Google ו-Facebook. במהלך הלימודים שמים דגש על בניית תיק עבודות עשיר ועבודה עם כלי AI ייחודיים המשמשים כיום אנשי שיווק דיגיטלי ועוד...
למה ללמוד שיווק דיגיטלי דווקא ב-HackerU?
גם ללא ניסיון או רקע טכנולוגי, אנחנו נלווה אתכם מהבסיס ועד לתפקיד הראשון בתחום השיווק הדיגיטלי ואלו הסיבות למה כדאי לכם ללמוד דווקא אצלנו
סדנת AI מקצועית
וובינר מומחים שבו תתנסו בכלים שעולם ה-AI מציע לכם כאנשי שיווק בדיגיטל
הכנה לבחינות הסמכה מקצועיות
של Google ו-Facebook שיגדילו את הביקוש שלכם בשוק העבודה
כלי עיצוב לאנשי שיווק
תתנסו בעבודה עם תוכנות העיצוב הפופולריות פוטושופ ו-Canva
התנסות מעשית
שיטת לימוד Hands-On שמספקת ניסיון פרקטי ותיק עבודות עשיר ומקצועי (150 ש"א פרוייקט מעשי)
מאפס ידע למקצוענים בתחום
המסלול מתאים גם לחסרי רקע שמעוניינים להשתלב בתחום ויש להם מוטיבציה גבוהה ומוכנות להשקעה
יוזר חינם לשנה שלמה למערכת Elementor
תוכלו לבנות אתר ודפי נחיתה ולקבל אחסון ודומיין ללא עלות
מה אומרים בוגרי המסלול?
רוצים לשמוע עוד?
יועצי הלימודים של HackerU יבדקו ביחד איתך את ההתאמה שלך
מה לומדים בקורס?
- PPC
- SEO
- רשתות חברתיות Social Media
- Google Analytics
- Google Tag Manager
- E-commerce
- קופירייטינג
- יסודות העיצוב
(פוטושופ ו-Canva) - עבודה עם כלי AI לאנשי שיווק דיגיטלי
- ועוד
שעות והיקף לימוד
שלב מיון (25 שעות אקדמיות) + קורס מורחב (480 שעות אקדמיות)
במתכונת אונליין או פרונטלי במסלול בוקר או ערב
לימודי בוקר נמשכים כ-6 חודשים ומתקיימים 3 פעמים בשבוע
לימודי ערב נמשכים כ-13 חודשים ומתקיימים פעמיים בשבוע
יועצי הלימודים של HackerU יבדקו ביחד איתך את ההתאמה שלך
במהלך מסלול ההכשרה
- שיעורים פרטיים 1x1 ללא עלות נוספת
- הרצאות אורח עם מרצים חיצוניים מהתעשייה
- שעות תרגול קבוצתיות שבועיות ללא עלות נוספת
- למידה במתכונת פרונטלית בכיתה או אונליין לייב ב-ZOOM
- שיעורים מוקלטים לצפייה חוזרת ב-HackerU VOD
- סדנת לינקדאין בשילוב כלי AI מקצועית המועברת על ידי דקל יעקובוביץ מומחה בתחום
בסיום הלימודים
- סימולציות הכנה לראיונות עבודה
- בניית פרופיל לינקדאין מקצועי
- כתיבת קו"ח והשתתפות בסדנאות מקצועיות שפת גוף, מיתוג אישי ועוד
- יציאה עם תיק עבודות מקצועי שיעזור לכם בכניסה הראשונה שלכם בתחום מול מעסיקים פוטנציאלים
- גישה למערכת הקמפוס (למידה) הכוללת את כל חומרי הלימוד והתרגולים עד חצי שנה מסיום הלימודים
באיזה משרות תוכלו לעבוד אחרי הלימודים?
קידום אתרים אורגני (SEO)
תיאור התפקיד
פעם כדי לקדם אתרים במנועי החיפוש כל מה שהיה צריך לעשות זה להכניס מילות חיפוש רלוונטיות והאתר היה מגיע לגולשים. היום מדובר בתהליך הרבה יותר מורכב ויצירתי שדורש ביצוע של המון פעולות עם מטרה אחת – להביא לשיפור החשיפה לאתר במנועי החיפוש כשבראשם כמובן Google. החשיפה הגבוהה כמובן מביאה איתה לקוחות במחיר נמוך. לכל זה אחראי מקדם האתרים האורגני ( Search Engine Optimization).
אז מה עושים בפועל?
יש המון פעולות שמומחי SEO מבצעים. הבסיס הוא מחקר מילות מפתח שעוזר לנו להבין מה הקהל שלנו מחפש ובאילו מונחי חיפוש המתחרים שלנו עושים שימוש. לאחר מכן, כותבים תוכן איכותי שאמור לעשות את ההבדל ביניכם למתחרים. כאן צריך לחשוב מחוץ לקופסה ולהיות מקוריים. עוד מילה חשובה מאוד היא אופטימיזציה: תהליך טכני של שיפור עמודי האתר באופן בלתי פוסק. התהליך הזה אחראי על הפרטים הקטנים שעושים את ההבדל הגדול בסופו של דבר.
קידום אתרים ממומן (PPC)
תיאור התפקיד
מכירים את המודעות הממומנות שקופצות לכם במנועי החיפוש או ברשתות החברתיות? אז זה העיקרון שעומד מאחורי ה-PPC (Pay Per Click). כל לחיצה כזו על מודעה מחייבת את המפרסמים לשלם כסף לאותה פלטפורמה. היתרון הוא שהמודעות של המפרסמים מגיעות באופן מיידי לגולשים ולכן מקדמי PPC טובים שווים לעסקים וחברות המון כסף.
אז מה עושים בפועל?
בעיקרון כל מה שצריך לעשות כדי לפרסם באופן ממומן זה להכיר את מערכת הפרסום .Google Ads אבל בפועל כדי לעבוד כמומחי PPC צריך לצבור המון ידע: התהליך מתחיל באיתור מילות מפתח רלוונטיות במנועי החיפוש שהגולשים מחפשים. המקדמים צריכים להחליט באיזה מילות חיפוש לעשות שימוש כי ככל שמילה פופולארית יותר היא גם תעלה יותר כסף למפרסמים. לאחר מכן כותבים את המודעה, מפלחים קהלים רלוונטיים וכל הזמן נמצאים עם אצבע על הקמפיין. בודקים כמה מקליקים, מחליטים אם לשנות את הקמפיין או להשאיר אותו "באוויר" או להוריד אותו במידה והוא לא עובד.
ניהול רשתות חברתיות (ניהול סושיאל מדיה)
תיאור התפקיד
כניסת הרשתות החברתיות היא כבר מזמן לא טרנד חולף. פייסבוק, אינסטגרם, יו-טיוב, טיקטוק וגם טאבולה/אאוטבריין, פורומים ועוד. בכל רשת כזאת יש פוטנציאל שיווקי עצום של מיליארדי משתמשים. עסקים חברות דיגיטל שמצליחות "לפצח" את הדרך להגיע אל הגולשים ולהפוך אותן ללקוחות פשוט מרוויחות יותר כסף. מנהלי הסושיאל נמצאים שם בתור אלה שמתעדכנים כל הזמן במה שקורה ברשת ונמצאים כדי להגיב או להוביל טרנדים.
אז מה עושים בפועל?
הדבר הראשון והבסיסי ביותר זה "לגור" בתוך הרשתות החברתיות, לדעת לדבר בהן בלי מאמץ. אבל מנהל סושיאל טוב צריך גם להבין בשיווק ולדעת מה מייחד כל רשת. למשל, האם לייצר תוכן בוידאו או בפוסט, האם יש סלנג ספציפי לאותה רשת, זמני פרסום שונים ועוד. מנהל הסושיאל יוצר את אסטרטגיית השיווק, אחראי על פתיחת דפים עסקיים, בונה משפכי שיווק. במקרים רבים הוא גם אחראי על התכנון התקציבי הנדרש כדי להוציא לפועל את האסטרטגיה.
שאלות נפוצות
מהם תנאי הקבלה לקורס מאסטר בשיווק ופרסום דיגיטלי
לקורס מאסטר בשיווק ופרסום דיגיטלי אין דרישה לניסיון קודם בתחום. אנחנו מאמינים ששיוויון הזדמנויות מתחיל קודם כל בחינוך, ולכן שמנו לנו למטרה להנגיש את הכשרות ההייטק. לפני הכניסה שלכם לקורס המורחב תצטרכו לעבור שלב מיון שאורך כ-4 מפגשים בזום.
בשלב הזה תלמדו מ-0 את תכני המבוא של עולם השיווק הדיגיטלי ונוכל לבדוק ביחד את התאמתכם לתחום. אם קיבלתם ציון של 70 ומעלה תוכלו להמשיך איתנו לקורס המורחב ותחתמו על חוזה התחייבות לעבודה מול מחלקת ההשמה שלנו. עמדתם בדרישות המסלול ולא מצאנו לכם עבודה? תקבלו 5,000 ש"ח חזרה.
מה השכר ההתחלתי בתחום השיווק הדיגיטלי?
תחום השיווק בדיגיטל הוא רחב וכולל תפקידים רבים. השכר למנהלי סושיאל ומנהלי קמפיינים
נע בין 8 ל-10 אלף ₪ ומעלה בהתאם לשנות הניסיון. השכר של מנהלי שיווק ומנהלי דיגיטל מתחיל מ-12 אלף ₪ ובטווח של כ-5 שנים יכול להגיע גם ל-22 אלף ₪ ויותר.
מה זה אומר שיווק דיגיטלי?
שיווק דיגיטלי הוא מושג המתייחס לכל פלטפורמות השיווק במדיה, שלא כמו פעם כשצרכנו תוכן דרך עיתונים והטלוויזיה, כיום ניתן לפרסם בכל מקום באינטרנט – פייסבוק, אינסטגרם, גוגל, טיקטוק, יוטיוב ועוד. בקורס נלמד את כל הפלטפורמות האלה ואיך משתמשים בהן כדי לייצר תוכן פרסומי וחשיפה למותג.
אילו כלים וטכנולוגיות צריכים להכיר אנשי השיווק הדיגיטלי?
אנשי השיווק הדיגיטלי צריכים להכיר את כל כלי הפרסום הדיגיטליים על מנת להצליח ולפרסם 360 בדיגיטל – קידום אתרים אורגני וממומן, פרסום קידום ברשתות חברתיות, כתיבה שיווקית, שימוש במערכות דיוור מתקדמות, שימוש בפלטפורמת WordPress (עם תוסף Elementor) ועוד.
בנוסף, ב-HackerU אנחנו מציעים סדנת E-Commerce כבונוס מעבר לשעות הקורס מה שיעשיר את הידע שלכם ויקדם אתכם על פני מתמודדים אחרים לתפקידי שיווק.
מה זה SEO?
SEO – קידום אתרים אורגני – מגוון הפעולות המתבצעות על מנת לשפר את מיקומו של אתר אינטרנט בתוצאות מנועי החיפוש. על ידי אופטימיזציה של אתר הבית והבלוג, הגולשים המחפשים את השירותים או המוצרים של אותו אתר, ימצאו אותו "באופן טבעי" במקום גבוה יותר בתוצאות חיפוש בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים.
מה זה PPC?
PPC או "תשלום לפי קליק", זהו מודל של קידום ממומן שמטרתו להציג את המודעות שלכם ללקוחות פוטנציאליים – בהתאם לחיפושים שלהם במנועי החיפוש כדוגמת גוגל. למרות שהמונח מתייחס למודל תשלום לפי קליק, נהוג להשתמש בו כדי לתאר שיווק דיגיטלי באופן כללי – כמו בפלטפורמות הפרסום של פייסבוק, טיקטוק ועוד – למרות שבפלטפורמות אלה התשלום מתבצע לפי החשיפה ולא לפי קליק.
האם יש שיעורי בית, מבחנים ועבודות הגשה?
במהלך הקורס תידרשו לבצע משימות תרגול שיעזרו להטמיע את החומר הנלמד, משימות בית ופרויקט גמר מעשי של 150 שעות אקדמיות. פרויקט הגמר הינו עבודה מעשית על החומר הנלמד בקורס.
שעות הפרויקט המעשי כוללות שעות הנחיה ושעות עבודה עצמית.
אילו הסמכות יש בקורס שיווק דיגיטלי?
במהלך הקורס תלמדו מודול של קידום אתרים בגוגל ושימוש במערכת הפרסום Google Ads.
תצטרכו לעבור מבחן של Google Ads על מנת לקבל הסמכה של Google Partners.
בנוסף תוכלו לגשת גם למבחן ההסמכה הבינלאומי של Facebook Blueprint.
האם יש התחייבות לעבודה?
ב-25 השנים האחרונות הכשרנו אלפי בוגרים במקצועות ההייטק והדיגיטל. מעל ל-83 אחוז השתלבו בהצלחה בתעשיית ההייטק. בעזרת מחלקת ההשמה שלנו, תעברו תהליך ליווי והשמה הכולל בין היתר סיוע בכתיבת קורות חיים, סימולציות המכינות לראיונות עבודה, סדנאות קבוצתיות ועוד.
לאחר מכן, תזומנו לראיונות אצל החברות הרבות שעובדות איתנו ונמשיך ללוות אתכם עד למציאת העבודה בתחום. האינטרס שלנו הוא למצוא לכם עבודה! אנחנו כל כך בטוחים ביכולות שלנו, שאנחנו מתחייבים לעומדים בדרישות המסלול להחזיר 5,000 ש"ח מעלות הקורס אם לא נצליח.
האם ניתן להצטרף למודולים נפרדים בקורס שיווק דיגיטלי?
אכן ניתן להצטרף למודולים ספציפיים על בסיס מקום פנוי, אפשר לבדוק את האפשרות מול יועץ לימודים וקריירה שלנו.
כמה זמן אורך הקורס?
הקורס אורך כ-13 חודשים במסלול ערב – פעמיים בשבוע, או חצי שנה במסלול בוקר – 3 פעמים בשבוע.
האם ניתן לשלם באמצעות הפיקדון הצבאי?
בהחלט, מסלול הלימודים מוכר לתשלום על ידי הפיקדון לחיילים משוחררים.
איזו תעודה מקבלים בסיום הקורס?
בסיום מסלול ההכשרה תוענק לך תעודת גמר של מאסטר בשיווק דיגיטלי מטעם HackerU מקבוצת ThriveDX העולמית.
האם יש ביקוש בתחום ובאילו תפקידים ניתן להשתלב בסיום הקורס?
תחום השיווק הוא רחב ומגוון וניתן למצוא אותו כיום בכל מקום – חברות הייטק, חברות ציבוריות וחברות פרטיות עם מחלקות שיווק In House, משרדי פרסום, משרדי דיגיטל ועוד.
בסיום הקורס תוכלו לעבוד במקצועות כמו: קידום אתרים אורגני SEO, קידום אתרים ממומן PPC, ניהול רשתות חברתיות סושיאל מדיה, ניהול רשתות שותפים Affiliate, ניהול קמפיינים און ליין, ניהול רכש מדיה, בניית אתרים ב-WordPress, מנהלי שיווק דיגיטלי, יועצי שיווק דיגיטלי, ניהול מחלקת דיגיטל, מנהלי אתרים, עריכת תוכן, מנהלי מערכת תוכן ועוד.
ואם אני מתכנן להיות פרילאנס אחרי הלימודים? מה אתם מציעים לי?
עם HackerU Freelance תוכלו להיות 'עצמאים' אבל לא לבד. אנחנו גאים להציג בפנייכם סל שירותים ייחודי לעצמאים בשיתוף פעולה עם 'מעוף לעסקים', Morning (של חשבונית ירוקה) ופירמת FM שירותים פיננסיים לעסקים. כך שגם אם תבחרו להיכנס לעולם הפרילאנס – יש מי שילווה אתכם בדרך להצלחה.